مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 16:402023-10-26اجتماعي

کاهش آسیب های اجتماعی از بزرگ ترین کارهای خیر است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مصداق بارزی از کارهای خیر موضوع پذیرش فرزندخواندگی است، گفت: خیّر بودن فقط این نیست که یک مبلغ به جایی بدهیم بلکه این است که برای رفع مشکلات مردم و کاهش آسیب های اجتماعی کاری کند و شاید ارزش .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محبوب علیلو، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی ظهر امروز در آیین تجلیل و تکریم از خانواده های فرزندپذیر اظهار کرد: خیّر بودن فقط این نیست که یک مبلغ به جایی بدهیم بلکه این است که برای رفع مشکلات مردم و کاهش آسیب های اجتماعی کاری کند  و شاید ارزش این بشتر از آن باشد که کسی میلیاردها هزینه کند.

  وی با بیان اینکه مصداق بارزی از کارهای خیر موضوع پذیرش فرزندخواندگی است؛ افزود: قطعا در پیشگاه خداوند این خانواده ها که قدم برای ایجاد رابطه معنوی با کودکان برمی دارند برخوردار از ثواب و پاداش الهی خواهند بود.

  دادستان تبریز بیان کرد: این بچه ها سرمایه های آینده این کشور هستند و اگر بتوانیم از این سرمایه ها حفظ کنیم و پرورش دهیم و به یک مرحله از زندگی برسانند و احساس امنیت و استقلال برسند یک کار خیر است که انجام داده ایم.

  وی ادامه داد: هر کسی نمی تواند این ایثار را انجام دهد که مسوولیت یک کودک را بپذیرد؛ زیرا وقتی بحث فرزندخواندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب های اجتماعی از بزرگ ترین کارهای خیر است

کاهش آسیب های اجتماعی از بزرگ ترین کارهای خیر است