مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-14فرهنگي

نسبت دانشکده ادبیات و شعر معاصر در «وزن دنیا»


شماره بیست و نهم مجله ی «وزن دنیا» با پرونده ای درباره ی این پرسش که چرا دانشکده ی ادبیات، صرفا نگهبان سنت های ادبی است و با شعر امروز نسبتی ندارد و همینطور پرونده ای به دو زبان فارسی و آلمانی در معرفی 20 شاعر زن از دو کشور منتشر شد.

- شماره بیست و نهم مجله ی وزن دنیا با پرونده ای درباره ی این پرسش که چرا دانشکده ی ادبیات، صرفا نگهبان سنت های ادبی است و با شعر امروز نسبتی ندارد و همینطور پرونده ای به دو زبان فارسی و آلمانی در معرفی 20 شاعر زن از دو کشور منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در معرفی این شماره عنوان شده است: در این شماره ، می توانیم از شاعران استان های تهران، اردبیل، ایلام، خراسان شمالی، خورستان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، گلستان، لرستان، مرکزی، همزبانان و همینطور شاعران بخش کارگاه وزن دنیا شعر بخوانیم.

در بخش تعریف و تبصره ی شماره ی 29، در پرونده ای مفصل به پاسخ این پرسش که چرا دانشکده ی ادبیات، صرفا نگهبان سنت های ادبی است و با شعر امروز نسبتی ندارد پرداخته ایم.

آنوشا نیک سرشت و صابر محمدی گفت وگویی درباره ی ارتباط دانشگاه با بدنه ی شعر نو در ایران و غرب با دکتر احمد کریمی حکاک داشته اند.

فرشاد سنبل دل در یادداشتی با عنوان ذوق سلیم موضوع کانون سازی ادبی و حذف شعر معاصر فارسی از دانشکده های ادبیات را مورد بررسی قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت دانشکده ادبیات و شعر معاصر در «وزن دنیا»

نسبت دانشکده ادبیات و شعر معاصر در «وزن دنیا»