مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-09بين الملل

بیانیه نویسی را از سازمان ملل یاد بگیرید!


در حالی که چند روز از فاجعه و مصیبت کشتار جمعی کودکان و زنان فلسطینی در اردوگاه جبالیا می گذرد، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد هنوز اقدامی در راستای محکومیت همه جانبه این اقدام وحشیانه صهیونیست ها صورت نداده است.

- در حالی که چند روز از فاجعه و مصیبت کشتار جمعی کودکان و زنان فلسطینی در اردوگاه جبالیا می گذرد، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد هنوز اقدامی در راستای محکومیت همه جانبه این اقدام وحشیانه صهیونیست ها صورت نداده است.

از سوی دیگر، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در بیانیه ای مدعی شده است بمباران اردوگاه آوارگان فلسطینی در جبالیا در نوار غزه می تواند(!) جنایت جنگی باشد.

این نهاد در مطلبی در شبکه ایکس نوشت: با توجه به شمار بالای تلفات غیرنظامیان و مقیاس ویرانی در حملات هوایی اسراییل به اردوگاه آوارگان جبالیا، به طور جدی نگرانیم، این حملات نامتناسب هستند و می تواند جنایت جنگی محسوب شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وطن امروز در مطلبی نوشت: در توصیف و تحلیل موضع گیری دبیرکل سازمان ملل متحد و کمیته حقوق بشر این سازمان، 2 نکته اساسی را باید مدنظر قرار داد: نخست اینکه در زمان وقوع جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی نوار غزه، مقامات ارشد سازمان ملل متحد با بیان این ادعا که باید تحقیقات لازم درباره این جنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه نویسی را از سازمان ملل یاد بگیرید!

بیانیه نویسی را از سازمان ملل یاد بگیرید!