مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-13بين الملل

تجمع مردم دانشجویان اردبیلی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، جوانان و اهالی دارالارشاد اردبیل پیش از ظهر امروز با اجتماع پرشور در بقعه شیخ صفی الدین اسحاق اردبیلی و کنار مرقد شاه اسماعیل صفوی از دولت آذربایجان خواستند در اسرع وقت ارسال نفت به رژیم صهیونیستی از طریق خط لوله .

- مردم اردبیل امروز 22 آبان در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و کشتار مسلمانان دست به تجمع و تظاهرات زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، جوانان و اهالی دارالارشاد اردبیل پیش از ظهر امروز با اجتماع پرشور در بقعه شیخ صفی الدین اسحاق اردبیلی و کنار مرقد شاه اسماعیل صفوی از دولت آذربایجان خواستند در اسرع وقت ارسال نفت به رژیم صهیونیستی از طریق خط لوله باکو - جیهان را تعطیل کند و در ریخته شدن خون کودکان و زنان و بی گناهان غزه شریک نشود.

تظاهرکنندگان پلاکارد هایی را با خود حمل می کردند که در آن نوشته شده بود برای ما آذری ها خیلی سنگین و موجب سرشکستگی بزرگ است که خون مظلومان فلسطین مخصوصاً خون کودکان و زنان با همکاری آذری ها ریخته شود.

تجمع کنندگان تأکید کردند بمباران بیمارستان ها با هواپیما هایی که سوخت آن ها توسط جمهوری آذربایجان تامین می شود بدنامی بزرگی برای آذری هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مردم دانشجویان اردبیلی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تجمع مردم دانشجویان اردبیلی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی