مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-18اقتصادي

ثبت نام بیش از 4400 انبار کردستان در سامانه جامع انبارها


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: امسال تاکنون 4 هزار و 480 انبار در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالای استان ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدبختیار خلیقی عصر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهار کرد: بر اساس مواد 5 و 6 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سامانه هایی با اهداف مشخص سامانه جامع ثبت انبارها و مراکز نگهداری کالاها شکل گرفت.

وی افزود: شناسنامه دار کردن انبارها و مراکز نگهداری کالاها از مهم ترین اهداف تدوین این سامانه در کشور و اجرای آن به تبع در کردستان بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: شناسه دار کردن انبارها و محل نگهداری کالاها، شفاف سازی مبادلات تجاری، گردش کالا، شفاف سازی در سطح عرضه و شناساندن کالاهای قاچاق از اهداف راه اندازی سامانه ثبت انبارها و مراکز نگهداری کالا بوده است.

وی با بیان اینکه این سامانه تاثیر قابل توجهی در راستای شناسایی کالاهای قاچاق دارد، گفت: اطلاعات تمامی انبارهای استان باید در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا ثبت شود که همکاری دستگاه های متولی صدور مجوز و پروانه بهره برداری می تواند نقش مهمی در تحقق اهداف با توجه به اطلاعاتی که دارند داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 4400 انبار کردستان در سامانه جامع انبارها

ثبت نام بیش از 4400 انبار کردستان در سامانه جامع انبارها