مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-02ورزشي

حاشیه های دیدار شمس آذر - استقلال/ هر نیمه یک تیم معترض به داور


استقلال و شمس آذر در دیداری پرحاشیه به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های شمس آذر قزوین و استقلال در چارچوب مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه سردار آزادگان به مصاف هم رفتند.

با وجود برگزاری این دیدار در هوای بارانی تماشاگران استقبال گرمی از این بازی داشتند و بانوان هوادار استقلال و شمس آذر در دو سکوی مجزا این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

یک ساعت قبل از بازی به تیم استقلال اعلام شد که با توجه به نزدیک بودن رنگ آبی با پیراهن تیم شمس آذر، آنها باید با لباس دست سفید در بازی حضور پیدا کنند.

جواد نکونام، سرمربی استقلال، پس از ورود به زمین و تشویق هواداران به سمت سکوهای پشت نیمکت رفت و یک دسته گل به آنها هدیه داد.

سینا سعیدی فر، بازیکن فصل گذشته استقلال و فعلی تیم شمس آذر با دو دسته گل پیش از شروع بازی به سمت نیمکت آبی ها رفت و مورد استقبال بازیکنان و جواد نکونام قرار گرفت.

مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال، به دلیل صادر نشدن کارت مربیگری اش همچنان روی سکوها حضور دارد و در این بازی هم از جایگاه خبرنگاران تماشاگر بازی بود.

در اوایل بازی روی یک صحنه مشکوک، مهرداد محمدی در رقابت با مدافع شمس آذر در محوطه جریمه حریف سرنگون شد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت اما تماشاگران استقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های دیدار شمس آذر - استقلال/ هر نیمه یک تیم معترض به داور

حاشیه های دیدار شمس آذر - استقلال/ هر نیمه یک تیم معترض به داور