مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:202023-10-31حوادث

جاده ای که جان جوانان خوزستانی را می بلعد


محور هفتگل به باغملک یکی از جاده های پر تردد استان خوزستان است که با توجه به حادثه خیز بودن آن، تا کنون هموطنان زیادی از جمله جوانان خوزستانی در حوادث ترافیکی این مسیر جان خود را از دست داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هفتگل، محور هفتگل به باغملک یکی از محورهای مواصلاتی پر تردد استان خوزستان به شمار می آید که این استان را به استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان متصل می کند.

از دیرباز این مسیر دارای ترافیک سنگینی بوده است که با چهار خطه شدن مسیر، ترافیک و تلفات جاده ای به حداقل خواهد رسید.

این محور مواصلاتی یکی از مسیرهای پرتردد و حادثه خیز استان خوزستان به شمار می رود و هر ساله شاهد حوادث ناگواری در این مسیر هستیم که متاسفانه تعدادی از هموطنان به ویژه جوانان آینده دار کشور جان خود را از دست می دهند.

تصادفی با دو کشته و دو زخمی در تصادف مرگباری که روز دوشنبه 24 مهرماه سال 1402 در محور هفتگل به باغملک به وقوع پیوست متاسفانه دو نفر از جوانان جان خود را از دست دادند و دو تن دیگر مجروح شدند.

فرهنگ کره بندی رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در توضیح تصادف جانکاه در محور هفتگل به باغملک اظهار کرد: این حادثه ساعت 17:20 دقیقه روز دوشنبه در کیلومتر 10 محور باغملک _هفتگل رخ داد که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده ای که جان جوانان خوزستانی را می بلعد

جاده ای که جان جوانان خوزستانی را می بلعد