مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:102023-10-26ورزشي

5 ون ویژه نابینایان و توانیابان کرج تجهیز می شود


نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مقدمات تهیه کارت منزلت ویژه توانیابان و روشن دلان برای سهولت استفاده از خدمات شهروندی در دست اقدام قرار گرفته است.

- ایسنا/البرز نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مقدمات تهیه کارت منزلت ویژه توانیابان و روشن دلان برای سهولت استفاده از خدمات شهروندی در دست اقدام قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رحیمی به همراه امیر اشتری معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهردار کرج با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره انجمن جامعه نابینایان و کم بینایان شهر کرج دیدار و ضمن تبریک روز روشندلان و شنیدن مشکلات و دغدغه این قشر از جامعه گفت: ماده 5 قانون حمایت از معلولان و افراد کم توان شهرداری ها را مکلف کرده نسبت به مناسب سازی و دسترس پذیری کلیه پایانه‏ها، ایستگاه ها، تأسیسات سامانه‏ها و ناوگان حمل و نقل درون‏شهری و برون‏شهری برای دسترسی بهتر اقدام کنند.

رحیمی با بیان اینکه در سنوات گذشته اقدامات و پیگیری هایی در خصوص کارت منزلت برای معلولین صورت گرفته که متاسفانه به حال خود رها شده و تا به امروز نتیجه ای حاصل نشده گفت:کارت منزلت در درجه اول برای شناسایی بهتر افراد روشندل و معلولین است و طبق تبصره 2 ماده 5 قانون حمایت از معلولان برای تسهیل و استفاده رایگان معلولین و نابینایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 ون ویژه نابینایان و توانیابان کرج تجهیز می شود

5 ون ویژه نابینایان و توانیابان کرج تجهیز می شود