مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-08سياسي

هفتمین کنگره بین المللی شعر «زنان عاشورایی» پایان یافت


رییس شورای سیاست گذاری هفتمین دوره کنگره بین المللی شعر «زنان عاشورایی» گفت: در این روزها، روزهای مظلومیت غزه را پشت سر می گذاریم؛ در غزه یک مادر با یک بمباران مادر چند فرزند شهید خود شده و خود نیز در کنار فرزندانش به شهادت می رسد.

- ایسنا/زنجان رییس شورای سیاست گذاری هفتمین دوره کنگره بین المللی شعر زنان عاشورایی گفت: در این روزها، روزهای مظلومیت غزه را پشت سر می گذاریم؛ در غزه یک مادر با یک بمباران مادر چند فرزند شهید خود شده و خود نیز در کنار فرزندانش به شهادت می رسد.

غزه مظلوم ترین موضوعی است که می توان در مورد آن حرف زد.

علیرضا قزوه ظهر امروز ( 17 آبان ماه) در آیین اختتامیه هفتمین دوره کنگره بین المللی زنان عاشورایی ، اظهار کرد: کنگره شعر زنان عاشورایی راه خود را به درستی طی کرده است.

سال گذشته که در محضر مقام معظم رهبری بودیم عنوان شد که کتاب در راستای شخصیت بزرگوار حضرت خدیجه (ع) آماده خواهد شد که امروز این اتفاق رخ داده و برای اولین بار کتاب مستقلی برای حضرت خدیجه (ع) رونمایی می شود.

در ادامه برنامه مدیرعامل بنیاد آیه های ایثار و تلاش نیز تصریح کرد: همه ساله منتظر ایام تاسوعا و عاشورا هستیم تا برنامه های حسینی این شهر را مشاهده کنیم و این حق زنجان بود که میزبان این کنگره باشد زیرا این برنامه از جنس کار خودشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین کنگره بین المللی شعر «زنان عاشورایی» پایان یافت

هفتمین کنگره بین المللی شعر «زنان عاشورایی» پایان یافت