مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-24بين الملل

اولین واکنش آمریکا به نشست 3+3 تهران


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره نشست وزرای خارجه روسیه، ترکیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان که دیروز به میزبانی ایران برگزار شد، اظهارنظر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به نشست دوشنبه اول آبان قالب 3+3 در تهران واکشن نشان داد.

  وی در واکنش به نشست با شرکت وزرای خارجه جمهوری آذربایجان، ارمنستان، روسیه و ترکیه به میزبانی ایران گفت ایالات متحده از هر گونه تعامل با حسن نیت که به صلح در قفقاز جنوبی کمک می کند استقبال می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ترند ، میلر مدعی شد در ارتباط با مسئله ارمنستان و آذربایجان، ما از هر گونه تعاملات با حسن نیت که به صلح و ثبات مردم قفقاز جنوبی کمک می کند، صرف نظر از این که این مذاکرات کجا انجام می شود یا چه کسی میزبان آن است، استقبال می کنیم .

وی افزود: قفقاز جنوبی موقعیت جغرافیایی حساسی دارد.

  او در ادامه سخنانش ادعاها درباره روابط ایران و روسیه را تکرار کرد و گفت: در مورد ایران و روسیه، این کشورها را شرکای قابل اعتمادی نیافتیم.

  در این دیدار دوشنبه در تهران، مسائل قفقاز جنوبی، توسعه همکاری منطقه ای (سیاسی، اقتصادی، امنیتی، ترانزیت، انرژی و غیره) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین واکنش آمریکا به نشست 3+3 تهران

اولین واکنش آمریکا به نشست 3+3 تهران