مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-02فرهنگي

سلطانیه میزبان جشنواره گردشگری کشاورزی


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سلطانیه از برپایی نمایشگاه محصولات زراعی، باغی و دامی در این شهرستان تاریخی خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سلطانیه از برپایی نمایشگاه محصولات زراعی، باغی و دامی در این شهرستان تاریخی خبر داد.

پروانه عسگری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نمایشگاه محصولات زراعی، دامی و باغی در سلطانیه به مدت 3 روز از ساعت صبح 10 تا عصر 18 در سالن ورزشی 9 دی سپاه ناحیه شهرستان سلطانیه برگزار می شود و شرکت کنندگان در این رویداد با جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرستان نیز آشنا می شوند.

وی با اشاره به مهم ترین اهداف این جشنواره، متذکر شد: این جشنواره باهدف رونق اقتصاد بومی و محلی، اشتغال زایی با رویکرد استفاده از ظرفیت های بوم گردی و معرفی هویت اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار می شود.

این مسئول ادامه داد: هدف از اجرای این رویداد عرضه و نمایش محصولات باغی، زراعی و دامی بدون واسطه، نشست سرمایه گذاران، خبرگان کشاورزی، شرکت های دانش بنیان، دانشجویان و فعالان حوزه کشاورزی و در نهایت آموزش و نمایش ادوات کشاورزی است.

عسگری با تاکید بر ضرورت توجه به مقوله گردشگری در روستاها، بیان کرد: توسعه گردشگری کشاورزی در مناطقی که دارای پتانسیل لازم برای توسعه گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانیه میزبان جشنواره گردشگری کشاورزی

سلطانیه میزبان جشنواره گردشگری کشاورزی