مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 23:452023-11-15سياسي

بسیج دانش آموزی: 27 آبان برای حمایت از کودکان مظلوم غزه به پا می خیزیم


بسیج دانش آموزی در بیانیه ای اعلام کرد:روز شنبه 27 آبان ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم کودک کش و روبه زوال صهیونیستی و همگام با همه اقشار جامعه و آزادی خواهان دنیا برای حمایت از کودکان مظلوم غزه و فلسطین به پا می خیزیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سازمان بسیج دانش آموزی در بیانیه ای اعلام کرد: با اهدای سلام و درود و تحیت به ارواح پاک و تابناک همه شهدای راه حق از صدر اسلام تاکنون به ویژه شهدای انتفاضه فلسطین و جبهه مقاومت و همه زنان و کودکان مظلوم و قهرمان و غلتیده در خون غزه که ندای بای ذنب قتلتشان در سراسر جهان طنین انداز شده است.

خداوند یکتا را سپاس که عزت و نصرت خود را بر مجاهدان راهش ارزانی نمود؛ همان ها که با غیرت مردانه در میدان ایستادند و پیروزی خیره کننده طوفان الاقصی را رقم زدند و چه خوار و حقیرند آنها که در پس این سیلی محکم، زنان و کودکان بی پناه را نشانه می روند و در پشت نقاب های نفاق و مظلوم نمایی، چهره وحشی و خونخوار خویش را پنهان می کنند.

اینک ما همه دانش آموزان و فرهنگیان ضمن محکوم نمودن جنایات ددمنشانه رژیم کودک کش و روبه زوال صهیونیستی  و همگام با همه اقشار جامعه و آزادی خواهان دنیا برای حمایت از کودکان مظلوم غزه و فلسطین به پا می خیزیم و در تجمع سراسری روز شنبه ضمن تجدید عهد با رهبر فرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانش آموزی: 27 آبان برای حمایت از کودکان مظلوم غزه به پا می خیزیم

بسیج دانش آموزی: 27 آبان برای حمایت از کودکان مظلوم غزه به پا می خیزیم