مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-09اقتصادي

کاهش مدت زمان رسیدگی به دعاوی حل اختلاف کار به 20 روز


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: با استقرار سامانه جامع روابط کار مدت زمان رسیدگی به اختلاف کار به 20 روز رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کار و رفاه اجتماعی،علی باقری در جلسه شورای اداری حوزه روابط کار این اداره کل اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران مصمم به پیشتازی در خدمت رسانی به جامعه هدف، بهبود عملکرد و خدمت گزاری هرچه مطلوب تر به مردم است.

وی یکی از رسالت های اصلی حوزه روابط کار را آموزش قوانین و مقررات کار خواند و افزود: افزایش تدریجی آگاهی و اطلاعات قشر کارگر و کارفرما نسبت به حق وحقوق خود و به تناسب آن مراجعه مکرر ایشان به ادارات کار جهت ثبت شکایات و پیگیری، رفته رفته کاهش ازدحام در مراجعات و کاهش حجم پرونده ها را در پی داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه سامانه روابط کار جامع بوده و دارای سطوح کاربردی مختلف در حیطه درون سازمانی و ارباب رجوع است افزود: سامانه جامع روابط کار بالغ بر 30 نوع  خدمت را جهت تسهیل روابط کاری مشمول قانون کار شناسایی کرده است.

وی گفت:  ثبت الکترونیکی دادخواست کار (شکایت الکترونیکی کارگر و کارفرما و دریافت الکرونیکی آراء صادره) خدمت اصلی این سامانه می باشد که مورد استقبال جدی افراد قرارگرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مدت زمان رسیدگی به دعاوی حل اختلاف کار به 20 روز

کاهش مدت زمان رسیدگی به دعاوی حل اختلاف کار به 20 روز