مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 12:412023-10-27اقتصادي

بازار بی قانون رهن و اجاره مسکن در اهواز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، اجاره نشینی یکی از مشکلات مهمی است که گریبان گیر اقشار مستضعف و متوسط جامعه ایران شده زیرا با گران شدن هر روزه بهای خانه توانایی خرید سرپناه ثابت برای خود را ندارند.

اجاره نشینی در همه جای ایران به ویزه در استان خوزستان و شهر اهواز وجود دارد و اجاره نشین ها مجبور هستند پول کلانی را بابت خانه ای که برای زندگی اجاره کرده اند بپردازند.

متاسفانه بالا رفتن بیش از حد و چند برابر شدن اجاره بها و مبلغ رهن مسکن، خواب را از اجاره نشین ها ربوده است و زندگی را برای این قشر سخت کرده زیرا مجبور هستند بخش زیادی از درآمد خانواده را برای پرداخت اجاره بپردازند.

در کلانشهر اهواز اما با جاهای دیگر فرق دارد زیرا افزایش اجاره بها و پول پیش برای رهن خانه قاعده و قانون خاصی ندارد و هر کسی هر گونه که بخواهد با مستاجر برخورد می کند و به دلخواه خودش مبلغ اجاره و پول رهن را اضافه می کند.

در همین ارتباط یکی از اهالی شهر اهواز در گفت وگو با خبرنگار فارس با گلایه از نبود قانون برای افزایش اجاره خانه اظهار کرد: چند وقتی است که برای اجاره خانه به بیش از 100 بنگاه املاک رفته ام که می گویند با پول پیش و اجاره ای که من خانه می خواهم خانه ای ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار بی قانون رهن و اجاره مسکن در اهواز

بازار بی قانون رهن و اجاره مسکن در اهواز