مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:572023-11-03سياسي

مرگ بر آمریکا یک جریان و خط مشی است


مرگ بر آمریکا صرفاً یک شعار نیست بلکه یک جریان و یک خط مشی است که باید تمام آزادی خواهان جهان این خط مشی را دنبال کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوروبیابانک، حجت الاسلام محمدحسین رمضانی، امام جمعه خوروبیابانک ظهر امروز در خطبه های نماز این شهرستان اظهار کرد: در پایان هفته بسیج دانش آموزی، مناسبت 13 آبان را داریم که آبستن بسیاری از حوادث بوده است و این روز برای همه و به ویژه برای دانش آموزان بسیار درس آموز و عبرت آموز است.

وی ادامه داد: تبعید امام خمینی(ره) در سال 43، به همه ما درس استقامت، صبوری و تلاش به دلیل رسیدن به هدف را نشان می دهد، اینکه 15 سال از وطن خود دور بمانی و در حوادث و پستی و بلندی ها مثل از دست دادن فرزند، بتوانی میدان را مدیریت کنی، درس توکل به خدا را برای ما دارد.

رمضانی تصریح کرد: شهادت 60 دانش آموز در سال 57، درس در صحنه بودن و اقدام به موقع می دهد و اقدام دانشجویان پیرو خط امام در سال 57، درس بصیرت و دشمن سازی دارد و اینکه اگر دشمن را شناختیم باید در مقابل او قد علم کنیم.

امام جمعه خوروبیابانک افزود: 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار و استعمار نامگذاری شده است و باید بر همگان تبیین شود که چرا ملت ایران و تمام آزادی خواهان جهان ندای مرگ بر آمریکا سر می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ بر آمریکا یک جریان و خط مشی است

مرگ بر آمریکا یک جریان و خط مشی است