مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-20فرهنگي

رونمایی از 35 کتاب کودک به خط بریل در آیین «چراغ دیده» فارس


به بهانه هفته کتاب و کتابخوانی، آیین «چراغ دیده» از سوی انجمن اهل قلم استان فارس، مؤسسه آفتاب مهر صبا و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در مؤسسه نابینایان توانگران کارآفرین شیراز واقع در خیابان سفیر شمالی شیراز با رونمایی از 35 کتاب کودک به خط بریل برگزار شد.

- رونمایی از 35 کتاب کودک به خط بریل در آیین چراغ دیده فارس ایسنا/فارس به بهانه هفته کتاب و کتابخوانی، آیین چراغ دیده از سوی انجمن اهل قلم استان فارس، مؤسسه آفتاب مهر صبا و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در مؤسسه نابینایان توانگران کارآفرین شیراز واقع در خیابان سفیر شمالی شیراز با رونمایی از 35 کتاب کودک به خط بریل برگزار شد.

مدیرعامل موسسه نابینایان توانگران کارآفرین شیراز امروز، 29 آبان در این آیین گفت: در جمهوری اسلامی ما طلبکار کسی نیستیم، بدهکار هستیم و اینجاست که بر خود تکلیف می دانیم تا به دنبال نابینایان برویم؛ چراکه ما همه سربازان امام زمان هستیم.

شایسته نیا، یکی از نیازهای نابینایان را کتاب دانست و افزود: از آنجا که هزینه کاغذ، چاپ و کتاب نابینایان دو تا سه برابر دیگر کاغذها، چاپ ها و کتاب هاست از مردم و مسئولان می خواهیم تا در این زمینه به شکل ویژه ما را حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 35 کتاب کودک به خط بریل در آیین «چراغ دیده» فارس

رونمایی از 35 کتاب کودک به خط بریل در آیین «چراغ دیده» فارس