مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 21:352023-11-09سياسي

انجام بیش از 70 هزار آزمایش فنی برای ارتقاء کیفی پروژه های ملی و استانی


مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک لرستان از انجام 70 هزار و 506 آزمایش فنی و مهندسی برای ارتقاء کیفی پروژه های ملی و استانی خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک لرستان از انجام 70 هزار و 506 آزمایش فنی و مهندسی برای ارتقاء کیفی پروژه های ملی و استانی خبر داد.

رضا مسعودی امروز 18 آبان ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آزمایشگاه فنی و مکانیک لرستان در شش ماهه اول سال 1402 که توسط مقام معظم رهبری، سال مهار تورم، رشد تولید نام گذاری شده، به عنوان بازوی پرتوان دستگاه های اجرایی در کنترل کیفی پروژه های عمرانی نقش پررنگی داشته و تا جایی که توانسته در بالا بردن راندمان کاری نیروها و تجهیزات و توسعه گستره کاری نقش مثمر ثمری ایفا کرده و با به کارگیری نیروهای متخصص و فنی، استفاده از تجهیزات نوین، توانسته است تعداد 70 هزار و 506 آزمایش فنی و مهندسی را برای ارتقاء کیفی پروژه های ملی و استانی، در شعب و واحدهای محلی و بخش فنی ستادی استان انجام و به ثبت برساند.

وی با بیان اینکه انجام آزمایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است، افزود: این آزمایشگاه در 6 ماهه اول سال جاری موفق به انجام آزمایش های کنترل کیفی متنوعی در سطح استان شده و نسبت به ارتقاء کیفی و افزایش طول عمر پروژه های ملی و استانی در میان دستگاه های اجرایی، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 70 هزار آزمایش فنی برای ارتقاء کیفی پروژه های ملی و استانی

انجام بیش از 70 هزار آزمایش فنی برای ارتقاء کیفی پروژه های ملی و استانی