مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-08فرهنگي

«این چنین ساکت و روان»؛ روایتی از آسیب های اجتماعی


نمایش «این چنین ساکت و روان» که یکی از اجراهای راه یافته بخش صحنه ای به سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان است، بیانگر کودک همسری و آسیب های واردشده به کودکان است.

- ایسنا/اصفهان نمایش این چنین ساکت و روان که یکی از اجراهای راه یافته بخش صحنه ای به سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان است، بیانگر کودک همسری و آسیب های واردشده به کودکان است.

رؤیا زیرک قشقایی درباره این نمایش به ایسنا گفت: داستان نمایش این چنین ساکت و روان درباره زنی است که در سن کم ازدواج کرده و صاحب فرزند می شود و قصد دارد که فرزند خود را از هویتش آگاه سازد، اما از این موضوع می ترسد.

او نهایتاً به ترس های خود غلبه کرده و هویت فرزندش را بازگو و به روایت زندگی خود می پردازد.

او با بیان اینکه این چنین ساکت و روان یک نمایش مونولوگ درام و بیانگر آسیب های اجتماعی و مناسب عامه مخاطبان است، افزود: 2 ماه نوشتن و تمرین برای اجرای این نمایش به طول انجامید.

من به دلیل اینکه می خواستم نوشته خود را محک بزنم، برای اولین بار با این نمایش در همایش هفتک شاهین شهر شرکت کردم و هنگامی که مورد استقبال قرار گرفت و از افراد زیادی شنیدم که ظرفیت شرکت در جشنواره استانی را دارد، تصمیم به شرکت در جشنواره امسال برای دومین بار به عنوان نویسنده کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«این چنین ساکت و روان»؛ روایتی از آسیب های اجتماعی

«این چنین ساکت و روان»؛ روایتی از آسیب های اجتماعی