مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:452023-10-24اقتصادي

کنسرسیوم های تحقیقاتی در «صمت» تشکیل می شود/12 تیر «روز نساجی» می شود


مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت از ایجاد کنسرسیومی تحقیقات با حضور دانشگاهیان و شرکت های دانش بنیان در این دفتر خبر داد و گفت: معاونت فناوری وزارت صمت از این کنسرسیوم حمایت خواهد کرد.

- کنسرسیوم های تحقیقاتی در صمت تشکیل می شود/12 تیر روز نساجی می شود مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت از ایجاد کنسرسیومی تحقیقات با حضور دانشگاهیان و شرکت های دانش بنیان در این دفتر خبر داد و گفت: معاونت فناوری وزارت صمت از این کنسرسیوم حمایت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن گرجی امروز در آیین افتتاحیه سیزدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی در دانشگاه امیرکبیر، گفت: ما در وزارت صمت ساختار جدیدی در دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: در ساختار قبلی این دفتر عمدتا بر تولید و سرمایه گذاری و تجارت و بازار متمرکز بودیم و در رویکرد جدید دو بخش جدید فناوری و نوآوری و سرمایه انسانی و کسب و کار راه اندازی شده است.

گرجی با اشاره به آخرین گزارش های تحول در حوزه کسب و کار در سطح بین المللی، خاطر نشان کرد: بر اساس این گزارش جهانی تا سال 2025 بخشی از مشاغل، حذف و مشاغل جدیدی به بازار کسب و کار اضافه می شود که از آن جمله می توان به داده کاوی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرسیوم های تحقیقاتی در «صمت» تشکیل می شود/12 تیر «روز نساجی» می شود

کنسرسیوم های تحقیقاتی در «صمت» تشکیل می شود/12 تیر «روز نساجی» می شود