مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-08دانش

نجات جان انسان ها با طراحی دو محصول مبتنی بر هوش مصنوعی


مدیر مرکز رشد و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: شرکت های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با 2 محصول مبتنی بر هوش مصنوعی برای حفظ جان انسان ها طراحی کرده و در چهارمین رویداد ملی «عصر امید» خوش درخشیدند.

- ایسنا/کردستان مدیر مرکز رشد و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: شرکت های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با 2 محصول مبتنی بر هوش مصنوعی برای حفظ جان انسان ها طراحی کرده و در چهارمین رویداد ملی عصر امید خوش درخشیدند.

عبدالباقی قادرزاده، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: دو شرکت فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد سنندج با دو محصول مبتنی بر هوش مصنوعی برای حفظ جان انسان ها در چهارمین رویداد ملی عصر امید در حوزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه نخستین شرکت مدال طلا و نقره جهانی را کسب کرده در حوزه حفظ جان انسان ها مقابل نشت گاز، محصول ارائه کرده است، افزود: نشت گاز هر سال منجر به خسارت های زیادی در جهان می شود این شرکت با طراحی بازوهای هوشمند روی پنجره ها در هنگام نشت گاز به صورت اتوماتیک پنجره ها را باز می کند که به این طریق باعث نجات جان انسان ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان انسان ها با طراحی دو محصول مبتنی بر هوش مصنوعی

نجات جان انسان ها با طراحی دو محصول مبتنی بر هوش مصنوعی