مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-08اجتماعي

500 متر از جاده خراسان شمالی به جنگل گلستان کاملا تخریب شد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در اثر سیلاب شب گذشته در محور چمن بید به جنگل گلستان در محدوده دیوار سنگی، 500 متر از جاده به طور کامل تخریب شده و راه ارتباطی به استان گلستان از طریق این محور مسدود است.

- محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: با توجه به سیلاب شب گذشته و مسدود شدن جاده محور چمن بید به جنگل گلستان (دو راهی دشت)، عوامل راهداری خراسان شمالی و ماشین آلات به منظور بازگشایی موقت، در این محل به طور شبانه روزی مستقر هستند.

وی گفت: در اثر سیلاب شب گذشته در محور چمن بید به جنگل گلستان در محدوده دیوار سنگی، 500 متر از جاده به طور کامل تخریب شده و راه ارتباطی به استان گلستان از طریق این محور مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی افزود: راهداران به محض فروکش کردن سیلاب نسبت به ترمیم و بازگشایی محور چمن بید به جنگل گلستان اقدام خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: محورهای جایگزین، محور بجنورد – اسفراین – سبزوار و آشخانه – شهرآباد – کلاله – آزادشهر، همچنین محور سه راهی چمن بید – گرمه – میامی – شاهرود – آزادشهر است.

پایان پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 متر از جاده خراسان شمالی به جنگل گلستان کاملا تخریب شد

500 متر از جاده خراسان شمالی به جنگل گلستان کاملا تخریب شد