مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 20:552023-11-18سياسي

پدافند هوایی مقتدرتر از همیشه مدافع آسمان کشور است


جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز پدافند هوایی مقتدر تر از همیشه و با کار آمدی خود بر مرزهای هوایی کشور تسلط دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امیر سرتیپ علیرضا الهامی، با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، ضمن بازدید از سایت های راداری و موشکی این منطقه پدافندی، میزان آمادگی رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

  جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ماموریت پدافند هوایی در بدترین شرایط آب و هوایی و پراکندگی جغرافیایی به صورت شبانه روزی در حال انجام است، اظهار کرد: آسمان امن ایران اسلامی مرهون مجاهدت و جانفشانی برادران ولایی و متعهد در مجموعه نیروی پدافند هوایی است.

وی افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مقاومت و ایستادگی هزینه اش از تسلیم و قبول تحمیل دشمن کمتر است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این را به منصه ظهور رسانده اند و با اقتدار نیروهای مسلح، منطقه در امنیت کامل و مردم در این امنیت با آرامش و راحتی کامل زندگی می کنند.

وی با اشاره به دستاورد های به روز پدافند هوایی در زمینه دفاعی و امنیتی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تصریح کرد: اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در منطقه نمونه و الگویی برایی سایر کشور هاست و امروز در زمینه راداری و موشکی دستاورد های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی مقتدرتر از همیشه مدافع آسمان کشور است

پدافند هوایی مقتدرتر از همیشه مدافع آسمان کشور است