موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:112023-11-02اقتصادي

امسال 3 مرکز استان به شبکه ریلی متصل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خیرالله خادمی صبح امروز در مراسم افتتاح راه آهن همدان سنندج با حضور رییس جمهور اظهار کرد: ابتدای امسال براساس برنامه ای که برای توسعه شبکه ریلی در وزات راه در دستور کار قرار گرفت 5 شبکه با 50 هزار میلیارد تومان اعتبار به شبکه ریلی وصل می شود.

وی با بیان اینکه تحقق این مهم از نظر عملکرد اجرای شبکه ریلی در طول 2 برابر 20 سال گذشته کار انجام شده است، گفت: امسال 3 مرکز استان هم به شبکه ریلی متصل می شود.

خادمی با اشاره به خط ریلی تهران همدان سنندج گفت: این شبکه ریلی در قالب طرحی به تهران همدان و قروه سنندج و در نهایت به مرز باشماق وصل خواهد شد.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، طول مسیر ریلی همدان - سنندج 151 کیلومتر است که به عنوان 23مین استان با حضور رییس جمهور به شبکه ریلی متصل می شود.

وی با بیان اینکه این پروژه کاملا بومی است هم سوزن و هم ریل آن در داخل کشور تولید شده است، عنوان کرد: این پروژه 100 درصد پروژه ایرانی است خوشبختانه در توسعه ریلی به جایی رسیده ایم که تمام تجهیزات آن در داخل تولید می شود.

خادمی با عنوان اینکه در راستای اجرای این پروژه بیش از 3 هزار و 400 میلیون تومان هزینه شده است، گفت: ارزش ریالی امروز پروژه 15 هزار میلیارد تومان است و برای اجرای آن 20 هزار تن ریل از اصفهان وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 3 مرکز استان به شبکه ریلی متصل می شود

امسال 3 مرکز استان به شبکه ریلی متصل می شود