مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:562023-10-25فرهنگي

اجرای محمد بحرانی در قسمت آخر مافیا + ویدئو


قسمت آخر از فصل نخست «شب های مافیا: زودیاک» از پلتفرم پخش کننده منتشر شد و در جریان آن محمد بحرانی به اجرای قطعه ای با پیانو پرداخت.

- قسمت آخر از فصل نخست شب های مافیا: زودیاک از پلتفرم پخش کننده منتشر شد و در جریان آن محمد بحرانی به اجرای قطعه ای با پیانو پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با انتشار قسمت دوازدهم از فصل اول مسابقه شب های مافیا: زودیاک که یکشنبه هفته جاری اتفاق افتاد، این برنامه به کارگردانی محمدرضا رضاییان در شبکه نمایش خانگی به پایان رسید.

اما همزمان با انتشار قسمت آخر، خبری از سوی پلتفرم پخش کننده در فضای مجازی اعلام شده که حاکی از تولید و پخش فصل های جدید این برنامه است؛ هرچند توضیحات بیشتری درخصوص فصل جدید تاکنون اعلام نشده است.

رضاییان نسخه جدید از شب های مافیا با پسوند زودیاک را پس از برنامه ای ساخت که سعید ابوطالب با همین نام برای پلتفرم فیلیمو ساخته بود.

ابوطالب در ادامه به پلتفرم فیلم نت رفت و پدرخوانده را کارگردانی کرد و رضاییان هم که از ادامه ساخت کتاب باز در شبکه نسیم ناامید شده بود، سراغ ساخت نسخه ای جدید از مافیا رفت.

هرچند ساترا اخیرا اعلام کرده است که نظارتی بر ساخت بی رویه برنامه ها با موضوعات مشابه در شبکه نمایش خانگی خواهد داشت و به طور خاص از برنامه هایی با ساختار مافیایی نام برده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محمد بحرانی در قسمت آخر مافیا + ویدئو

اجرای محمد بحرانی در قسمت آخر مافیا + ویدئو