مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 01:252023-11-08سياسي

مهم ترین چالش های ناسا چه هستند؟


ناسا با چه چالش هایی دست و پنجه نرم می کند؟ دفتر بازرسی کل ناسا(OIG) گزارش سالانه خود را برای سال 2023 منتشر و چالش های پیش روی آژانس فضایی ایالات متحده(ناسا) را اعلام کرده است.

- ناسا با چه چالش هایی دست و پنجه نرم می کند؟ دفتر بازرسی کل ناسا(OIG) گزارش سالانه خود را برای سال 2023 منتشر و چالش های پیش روی آژانس فضایی ایالات متحده(ناسا) را اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، این گزارش نوآوری های ناسا از زمان تأسیس آن در سال 1958 که آن را به یک رهبر جهانی علوم فضایی تبدیل کرده، گرامی داشته است.

از این فعالیت ها می توان به برنامه هایی مانند آپولو، شاتل فضایی، تلسکوپ فضایی جیمز وب(JWST) و فناوری های نوظهور برای هوانوردی پایدار اشاره کرد.

همچنین رشد قابل توجه هزینه ها و تاخیرهای طولانی برنامه را به عنوان مسائلی که همچنان بر برنامه های ناسا از پرواز فضایی گرفته تا برنامه های علمی و اکتشافی عمده تاثیر می گذارد، خاطرنشان کرد.

عامل اصلی در گزارش دفتر بازرسی کل، بازگشت برنامه ریزی شده انسان به ماه به عنوان بخشی از برنامه آرتمیس بود و همچنین به بازنشستگی ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) در پایان دهه و چالشی که این موضوع برای ناسا ایجاد می کند که به دنبال حفظ حضور فعال انسان در مدار پایین زمین است، اشاره داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین چالش های ناسا چه هستند؟

مهم ترین چالش های ناسا چه هستند؟