مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-02سياسي

دعوتنامه حضور خراسان جنوبی ها در راهپیمایی 13 آبان


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت راهپیمایی یوم الله 13 آبان از عموم مردم این استان برای حضور در این اجتماع های مردمی مبارزه با استکبار ستیزی دعوت به عمل آورد.

- در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی آمده است:   بسم الله الرحمن الرحیم یوم الله سیزدهم آبان صرفاً چند رویداد تاریخی نیست بلکه نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران و سیلی جوانان قدرتمند و با ایمان متکی بر قدرت الهی و پیرو رهبر الهی بر هیمنه پوشالی استکبار والگویی عملیاتی و جهانی در مبارزه علیه قدرت های شیطانی و استکباری است.

   یوم الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی  حماسه جاویدان قیام  اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در عصر حاضر است؛ و آمریکای جنایتکار، مصداق اتم استکبار جهانی و طاغوت اعظم است و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی) در حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش به مردم بی دفاع غزه، آمریکا شریک جرم قطعی جنایتکاران صهیونیست است.

بدینوسیله از عموم  اقشار مختلف مردم شریف خراسان جنوبی، خصوصا دانش آموزان و دانشجویان عزیز دعوت می شود با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، غیرت انقلابی و طنین رسای شعار کوبنده و ضد استکباری هیهات منا الذله  و مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل را فری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوتنامه حضور خراسان جنوبی ها در راهپیمایی 13 آبان

دعوتنامه حضور خراسان جنوبی ها در راهپیمایی 13 آبان