مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 07:102023-11-15سياسي

برپایی اردوی درمانی گروه جهادی الکفیل در مرکز خراسان جنوبی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: اردوی 4 روزه گروه جهادی الکفیل برای خدمات دهی درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بیرجند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز در حاشیه برگزاری اردوی گروه جهادی الکفیل در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به قیمت های بالای تعرفه های دندانپزشکی از گروه جهادی الکفیل درخواست کمک به نیازمندان انجام شد که با برنامه ریزی انجام شده این گروه جهادی به مدت 4 روز از 23 تا 26 آبان ماه در استان حضور دارند.

به گفته وی قبل از حضور این گروه جهادی 2 هزار 500 نفر از جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد  غربالگری شدند و بر اساس نیازشان و برنامه ریزی انجام شده  در این 4 روز از خدمات استفاده خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزود: بیماران شناسایی شده از جامعه تحت حمایت در شهرستان بیرجند هستند با توجه به بعد مسافت و فراهم نبودن شرایط رفت و آمد در این مرحله فقط شهرستان بیرجند و در مراحل بعدی در سایر شهرستان ها هم حضور خواهند یافت.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اردوی درمانی گروه جهادی الکفیل در مرکز خراسان جنوبی

برپایی اردوی درمانی گروه جهادی الکفیل در مرکز خراسان جنوبی