مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-01حوادث

کشف حدود 3 تن اقلام خوراکی غیر بهداشتی در خلیل آباد


رییس مرکز بهداشت خلیل آباد از کشف حدود 3 تن اقلام خوردنی، آشامیدنی، آرایشی، غیربهداشتی و تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز بهداشت خلیل آباد از کشف حدود 3 تن اقلام خوردنی، آشامیدنی، آرایشی، غیربهداشتی و تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.

علیرضا مکارم در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه تمامی این اقلام پس از کشف تشکیل پرونده شدند، اظهار کرد: پس از هماهنگی با دادستان شهرستان و تنظیم صورت جلسه، اجناس فاسد و توقیف شده توسط کارشناس بهداشت محیط و با حضور نماینده دادستان به محل دفن زباله های شهرستان انتقال و معدوم شدند.

وی اظهار کرد: در اجرای طرح توسعه و تشدید کنترل بهداشتی مواد غذایی توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان طی یک سال گذشته مقدار 2800 کیلوگرم اقلام خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توسط بازرسین بهداشت محیط کشف و ضبط و جمع آوری شده که پس از طی مراحل قانونی و اخذ دستور قضایی و حضور نماینده محترم دادگستری و کارشناسان بهداشت محیط این اقلام از چرخه مصرف انسانی خارج شدند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان خلیل آباد افزود: این اقلام به دلایل تاریخ مصرف گذشته، کهنگی، کپک زدگی، فساد مشهود و همچنین عدم مجوزهای لازم با تشخیص بازرسین بهداشتی جوابیه آزمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حدود 3 تن اقلام خوراکی غیر بهداشتی در خلیل آباد

کشف حدود 3 تن اقلام خوراکی غیر بهداشتی در خلیل آباد