مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:552023-10-24سياسي

انتقاد مسئول تشکل دانشجویی از دخالت های نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد نزد کدخدایی


مسئول بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج در دیدار تشکل های دانشجویی با کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان و رییس فعلی پژوهشکده شورای نگهبان به هر سه نماینده استان در مجلس نقد وارد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سبحان احسانی اصل مسئول بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج در دیدار تشکل های دانشجویی با کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان و رییس فعلی پژوهشکده شورای نگهبان به هر سه نماینده استان در مجلس نقد وارد کرد.

  احسانی اصل پس از تسلیت شهادت مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد: حضور شما به استان کهگیلویه و بویراحمد که 20 درصد منابع نفت و گاز کشور دارد اما جوانان آن باید برای کارگری  به اصفهان و سایر استان های هم جوار بروند خوش آمد می گوییم  حضور شما به استان کهگیلویه و بویراحمد که 10 درصد منابعی آبی کشور را دارد اما در 5 کلیومتری مرکز استان خود با تنش آبی روبه رو است خوش آمد می گوییم.

  احسانی اصل افزود: دلیل مطرح شدن این موارد در حضور شما به جای  مدیران کل این هست که برخی از آنها را کسانی می دانیم که توسط  نمایندگانی که از فیلتر شورای نگهبان رد شدند و رای آوردند عزل و نصب می شوند  وی گفت: نماینده ای  که باید دغدغه سیاست گذاری در سطح کلان کشور را داشته باشد به دنبال تغییر آبدارچی یک ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مسئول تشکل دانشجویی از دخالت های نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد نزد کدخدایی

انتقاد مسئول تشکل دانشجویی از دخالت های نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد نزد کدخدایی