مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-04سياسي

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه از حضور گسترده، پرشور و حماسی هموطنان عزیز وبویژه جوانان دانشجو و دانش آموزان فهیم میهین اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

- از حضور گسترده، پرشور و حماسی هموطنان عزیز وبویژه جوانان دانشجو و دانش آموزان فهیم میهین اسلامیحمد و سپاس و ثناء خداوندِ قادرِ متعال را که در برهه ای شگرف از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود، شگفتی دیگری خلق و دنیا را مبهوت پایداری، استواری، بصیرت و هوشمندی خود ساخت.

مردم کشورمان در سیزده آبانی دیگر با لبیک به مراد و مقتدای خود، ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) و باحضور باشکوه، تماشایی، آگاهانه و پرشور جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و دهه نودی، جلوه های بی نظیری از روحیه استکبار ستیزی و همدردی با ملت مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشته و با اعلام حمایت از مبارزات به حق مردم غزه، عزم راسخ خود را در ادامه مبارزه با امریکا و نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی اعلام کردند.

حضور گسترده و خیره کننده دانشجویان و دانش آموزان و جوانان بسیجی در مراسم 13 آبان امسال و شعار های کوبنده آنان، نمایانگر درک و شناخت عمیق این نسل از شرایط جهان امروز، هشیاری و نقش آفرینی موثر در صحنه های حماسه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان