مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-28سياسي

هم میهن: 2 طیف جبهه اصلاحات ناچارند از هم جدا شوند


روزنامه متعلق به دبیرکل مستعقی حزب کارگزاران با تاکید بر وجود سه دستگی و شکاف عمیق در جبهه اصلاحات تاکید کرد؛ زمان جدایی استراتژیک در این جبهه فرا رسیده و این جبهه دیگر وجود خارجی ندارد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: هم میهن در گزارش تحلیلی خود با اشاره به صف بندی های درون جبهه اصلاحات نوشت: اخیرا در پی تغییر رییس جبهه اصلاحات و کنار رفتن آقای بهزاد نبوی و ریاست خانم آذر منصوری بحث هایی شکل گرفت.

اینکه ما یک بحث ساختاری، تشکیلاتی و راهبردی را شخصی کنیم و به داستان سرایی رو بیاوریم، چه حاصلی دارد؟ بحث درباره ساختار کژکارکردی است که ادعای جبهه سیاسی و نیروی سیاسی دارد، اما در عمل چند جریان را با راهبردهای متفاوت دور هم جمع کرده است که نهایتاً، یا به تصمیم نمی رسد و یا اینکه تصمیم می گیرد و طیفی از همان جبهه آن را نقض می کنند.

در چنین جبهه ای، شما حتی اگر ساختار دموکراتیکی هم بچینید، نتیجه نمی دهد.

جریان اصلاحات از حالت جبهه ای بودن خارج شده و همان انتخابات سال 1398 که دو طیف شدند و یا حداکثر بعد از انتخابات سال 1400 باید این دو طیف از هم جدا می شدند.

باید آن جریانی که معتقد است که صندوق رأی و انتخابات را تا اطلاع ثانوی باید ببوسیم و کنار بگذاریم، کنار برود و تبدیل به یک حزب و جبهه شود یا اعلام سکوت و سیاست صبر و انتظار کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم میهن: 2 طیف جبهه اصلاحات ناچارند از هم جدا شوند

هم میهن: 2 طیف جبهه اصلاحات ناچارند از هم جدا شوند