مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 08:202023-10-25دانش

تامین ساختمان دانشگاه جامع فرهنگیان خوزستان/ راه اندازی در صورت تامین اعتبار


رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به واگذاری دو ساختمان به این دانشگاه، از اختصاص یکی از این ساختمان ها برای راه اندازی دانشگاه جامع فرهنگیان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به واگذاری دو ساختمان به این دانشگاه، از اختصاص یکی از این ساختمان ها برای راه اندازی دانشگاه جامع فرهنگیان خبر داد.

  مسعود صالحی شبلیزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به واگذاری دو ساختمان به این دانشگاه، اظهار کرد: یکی از این دو ساختمان که در اختیار دانشگاه قرار داده شده است، برای راه اندازی دانشگاه جامع فرهنگیان در شهرک دانشگاه، جنب دانشگاه آزاد خوزستان اختصاص داده شده و شامل خوابگاه دانشجویی، آزمایشگاه و ساختمان های ورزشی و آموزشی است.

وی افزود: یک ساختمان نیز برای پردیس دخترانه اهواز در پادادشهر در نظر گرفته شده است؛ این ساختمان مرکز خوابگاهی خواهد بود.

با توجه به محدودیت جدی ظرفیت خوابگاهی در پردیس دخترانه اهواز، این ساختمان تا هشت ماه آینده تجهیز می شود و به عنوان خوابگاه دخترانه استفاده خواهد شد.

رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: در صورت اختصاص اعتبار در نظر گرفته شده در سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان، دانشگاه جامع فرهنگیان راه اندازی می شود و رشد بسیار بزرگی نسبت به سایر دانشگاه های فرهنگیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین ساختمان دانشگاه جامع فرهنگیان خوزستان/ راه اندازی در صورت تامین اعتبار

تامین ساختمان دانشگاه جامع فرهنگیان خوزستان/ راه اندازی در صورت تامین اعتبار