مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-19اقتصادي

بخش دوم – محصولات احتراق داخلی فونیکس در نمایشگاه خودرو تهران


در ادامه روند نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران، حضور قابل توجه علاقه مندان و متخصصان این صنعت برای بازدید از محصولات فونیکس ادامه دارد.

در کنار نمایش تکنولوژی PHEV در تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید و پیش نمایشی از تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید به عنوان محصول آینده این برند، - در ادامه روند نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران، حضور قابل توجه علاقه مندان و متخصصان این صنعت برای بازدید از محصولات فونیکس ادامه دارد.

در کنار نمایش تکنولوژی PHEV در تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید و پیش نمایشی از تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید به عنوان محصول آینده این برند، برند فونیکس خودروهای احتراق داخلی خود را نیز در همین عرصه به نمایش گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مدیران خودرو، مدل های به نمایش درآمده نشان دهنده تلفیقی از فناوری پیشرفته، عملکرد بی بدیل و طراحی آوانگارد هستند که بر تعهد فونیکس به ایجاد نوآوری در چشم انداز خودرو تاکید می کند.

تیگو 8 پرو مکس - سمفونی قدرت و تطبیق پذیری: تیگو 8 پرو مکس، به عنوان پرچمدار محصولات مبتنی بر موتورهای احتراق داخلی، با نمایش به عنوان یک شاسی بلند چهار چرخ محرک در کانون توجه قرار گرفته است.

تیگو 8 پرو مکس، به یک موتور قوی 2 لیتری TGDI مجهز است که تجربه رانندگی بی نظیری را در مسیرهای مختلف نوید می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش دوم – محصولات احتراق داخلی فونیکس در نمایشگاه خودرو تهران

بخش دوم – محصولات احتراق داخلی فونیکس در نمایشگاه خودرو تهران