مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 12:152023-10-27فرهنگي

فرشته حسینی بازیگر و حامد ثابت آهنگساز «بی سر و صدا» شدند


حامد ثابت موسیقی متن فیلم سینمایی «بی سر و صدا» ساخته مجیدرضا مصطفوی را می سازد.

- فرشته حسینی بازیگر و حامد ثابت آهنگساز بی سر و صدا شدند حامد ثابت موسیقی متن فیلم سینمایی بی سر و صدا ساخته مجیدرضا مصطفوی را می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، ساخت موسیقی فیلم سینمایی بی سر و صدا به کارگردانی و تهیه کنندگی مجیدرضا مصطفوی و نویسندگی مشترک مهیار حمیدیان و مجیدرضا مصطفوی، به حامد ثابت سپرده شده است.

حامد ثابت تاکنون موسیقی متن بیش از 25 فیلم سینمایی را ساخته، چندین دوره نامزد دریافت جایزه از جشن ها و جشنواره های سینمایی شده، چندین جایزه از جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و جشن خانه سینما و همچنین دو سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن را از دو دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

پیمان معادی، مهران غفوریان، هانیه توسلی و فرشته حسینی از جمله نقش آفرینان شاخص این فیلم هستند و دیگر بازیگران آن که از چهره های شناخته شده سینما هستند، در اخبار بعدی معرفی خواهند شد.

برخی از عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: مجیدرضا مصطفوی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، تدوین: بهرام دهقان، نویسندگان: مهیار حمیدیان و مجیدرضا مصطفوی، طراحی و ترکیب صدا: بهمن اردلان، موسیقی: حامد ثابت، مدیر تولید: مهدی مهاباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرشته حسینی بازیگر و حامد ثابت آهنگساز «بی سر و صدا» شدند

فرشته حسینی بازیگر و حامد ثابت آهنگساز «بی سر و صدا» شدند