مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:302023-10-30سياسي

طراحان لباس پرچم داران اتصال، ارتباط و گاه تهاجم فرهنگ پوشش در جامعه هستند


طراحان لباس پرچم داران اتصال، ارتباط و گاه تهاجم فرهنگ پوشش در جامعه هستند و در عمل به اعمال درست مد در لباس که به هنجارسازی و یا هنجارشکنی جامعه کمک می کند، - ایسنا/خراسان رضوی یک طراح لباس گفت: طراحان لباس پرچم داران اتصال، ارتباط و گاه تهاجم فرهنگ پوشش در جامعه هستند و در عمل به اعمال درست مد در لباس که به هنجارسازی و یا هنجارشکنی جامعه کمک می کند، می پردازند.

ناهید دلشاد راد در گفت وگو با ایسنا در خصوص تفاوت طراحی لباس و طراحی مد، اظهار کرد: طراحی لباس، طرح خلاقانه انواع پوشاک است که شامل زنانه، مردانه، کودکان، اسپرت و .

می شود و طراح لباس باید با دوره هایی که در رشته طراحی و خیاطی گذرانده بتواند بر روی صفحه کاغذ طراحی آن مدل را با الگوکشی درست تبدیل به پوشش خاص کند.

وی افزود: طراح لباس باید یک طرح لباس که قابل اجرا برای دوختن باشد را طراحی کند و با اصول نقاشی و رنگ شناسی نیز آشنا باشد.

همچنین باید برای طراحی مهارت کافی داشته باشد.

اما طراح مد لباس باید علاوه بر مهارت در طراحی با تاریخ، فرهنگ، جغرافیا، دین، هنجارهای منطقه، شهر و آن کشور مخاطب آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند مد جدیدی که قابل پذیرش جامعه مخاطب است را طراحی و اجرا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحان لباس پرچم داران اتصال، ارتباط و گاه تهاجم فرهنگ پوشش در جامعه هستند

طراحان لباس پرچم داران اتصال، ارتباط و گاه تهاجم فرهنگ پوشش در جامعه هستند