مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-16بين الملل

3 سناریو برای پایان جنگ غزه


اسراییل با تمامی ابزار و تجهیزات جنگی و ادوات نظامی و با زیرپا گذاشتن تمامی قوانین و مقررات بین المللی، با کشتار بی رحمانه کودکان، زنان و سالخوردگان و تخریب بیمارستان ها و انشعابات آبی و زیرساخت های اینترنتی و مخابراتی و قطع ارتباط این منطقه با دنیای خارج، - اسراییل با تمامی ابزار و تجهیزات جنگی و ادوات نظامی و با زیرپا گذاشتن تمامی قوانین و مقررات بین المللی، با کشتار بی رحمانه کودکان، زنان و سالخوردگان و تخریب بیمارستان ها و انشعابات آبی و زیرساخت های اینترنتی و مخابراتی و قطع ارتباط این منطقه با دنیای خارج، و تنها و بی پناه، تشنه و گرسنه و آواره کردن بیش از 70 درصد مردم غزه در مقابل سکوت مصلحت گرایانه و خائنانه حامیان صلح بین المللی، از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،روزنامه آرمان امروز در یادداشتی به قلم راشد جعفرپورکلوری نوشت: مگر این کشتارها تا کجا می تواند ادامه پیدا کند؟ سران این رژیم باید بدانند با این اقدامات، زمان سرنگونی خود را بسیار نزدیک تر و قریب الوقوع تر خواهند ساخت.

نتانیاهو و همدستانش خیلی خوب باید بدانند که پایان حیات سیاسی و دولتِ آنها و همچنین پایان کارِ ژنرال های ارتش اسراییل و مقام های نظامی دولت، بسیار نزدیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 سناریو برای پایان جنگ غزه

3 سناریو برای پایان جنگ غزه