مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:002023-10-29سياسي

بیش از 1000 میلیارد تومان کمک خیرین به حوزه سلامت فارس


مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس در آستانه برگزاری هجدهمین اجلاس سالانه خیرین سلامت فارس، از هزار و 42 میلیارد تومان کمک خیرین به حوزه سلامت استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، دکتر علی اکبر رامجردی در نشست خبری هجدهمین اجلاس سالانه خیرین سلامت فارس گفت: پس از سه سال وقفه در برگزاری اجلاس خیرین سلامت فارس به دلیل بحران کروناویروس، هجدهمین اجلاس سالانه خیرین سلامت فارس، در روز نهم آبان سال جاری با حضور مسوولان ارشد کشور و استان برگزار می شود.

مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به روند افزایشی عملکرد خیرین سلامت فارس از سال 98 تاکنون افزود: در این بازه زمانی، خیرین حوزه سلامت فارس، هزار و 42 میلیارد تومان به حوزه سلامت استان کمک کرده اند.

او با بیان اینکه تعیین رویکردها و نیازهای جدید برای اقدامات خیرین در دستور کار مجموعه خیرین تامن سلامت استان قرار دارد، ادامه داد: اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت در استان، به عنوان نهضتی بزرگ در توسعه سلامت فارس، در حال انجام است.

دکتر رامجردی یکی دیگر از اولویت های مجموعه خیرین تامین سلامت فارس را نگهداشت و اداره مراکز بهداشتی درمانی خیرساز عنوان کرد و افزود: یکی از سیاست های این مجمع، دعوت از خیرین استان برای اداره بهینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 میلیارد تومان کمک خیرین به حوزه سلامت فارس

بیش از 1000 میلیارد تومان کمک خیرین به حوزه سلامت فارس