مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-01اجتماعي

انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دبیری؛ به زودی/ به اعتراضات رسیدگی می شود


معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموزی، اعلام کرد که دفترچه تکمیل ظرفیت این آزمون به زودی منتشر می شود.

- انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دبیری؛ به زودی/ به اعتراضات رسیدگی می شود معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموزی، اعلام کرد که دفترچه تکمیل ظرفیت این آزمون به زودی منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی کاظمی در صفحه مجازی خود در برنامه ویراستی، نوشت: باتوجه به پیام ها و درخواست های مکرر داوطلبان در خصوص تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز، بنابر هماهنگی های انجام شده و پیگیری های صورت گرفته طی هفته های گذشته، ان شاءالله به زودی دفترچه تکمیل ظرفیت، منتشر خواهد شد.

وی افزود: در خصوص رسیدگی به اعتراض ها، با تشکیل تیم هایی از ارزیابان حرفه ای مرحله قبل، انجام خواهد گرفت و تمامی درخواست های ثبت شده رسیدگی و نتیجه به ذینفعان اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امسال سازمان امور اداری و استخدامی برای جذب دبیر و هنرآموز ظرفیت 22 هزار نفری به وزارت آموزش و پرورش داده بود.

با این حال در مرحله اول برگزاری این آزمون و پس از انجام ارزیابی تکمیلی حدود 15 هزار نفر جدب شدند و ظرفیت خالی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دبیری؛ به زودی/ به اعتراضات رسیدگی می شود

انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دبیری؛ به زودی/ به اعتراضات رسیدگی می شود