مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 09:102023-10-28بين الملل

ارتش رژیم صهیونیستی: نمی توان حفظ جان خبرنگاران در نوار غزه را تضمین کرد


ارتش رژیم صهیونیستی به خبرگزاری رویترز و خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که نمی تواند امنیت خبرنگاران فعال در نوار غزه را تضمین کند.

- ارتش رژیم صهیونیستی به خبرگزاری رویترز و خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که نمی تواند امنیت خبرنگاران فعال در نوار غزه را تضمین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی به این دو خبرگزاری بین المللی اعلام کرد که این رژیم نمی تواند امنیت خبرنگارانی را که در نوار غزه در حال تهیه گزارش هستند، تضمین کند.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، پیشتر این دو خبرگزاری از رژیم صهیونیستی درخواست کرده بودند که تضمین کند خبرنگاران آنها در نوار غزه هدف حملات هوایی این رژیم قرار نخواهند گرفت.

بیش از 20 خبرنگار در غزه در پی حملات هوایی رژیم اشغالگر و همچنین یک خبرنگار در جریان درگیری ها در مرزهای لبنان و اراضی فلسطینی کشته شده اند.

پیشتر عصام عبدالله، خبرنگار رویترز که در حال پوشش حوادث مرزهای فلسطین اشغالی و لبنان بود، در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن کادر رسانه ای کشته شد.

در همین رابطه، مدیر اجرایی یونیسف نیز اعلام کرد، این سازمان با کارمندان خود در غزه نمی تواند تماس برقرار کند و نگران سلامت آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش رژیم صهیونیستی: نمی توان حفظ جان خبرنگاران در نوار غزه را تضمین کرد

ارتش رژیم صهیونیستی: نمی توان حفظ جان خبرنگاران در نوار غزه را تضمین کرد