مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-06سياسي

ماجرای دپوی فاضلاب در فضای کشف شده زیر مسجد وکیل چیست؟


روز گذشته گزارشی مبنی بر دپوی فاضلاب شهری در آب انبار مسجد وکیل شیراز در رسانه ها منتشر گشت که با توجه پیگیری های خبرنگار ایسنا مشخص شد این فضا به تازگی درپی مرمت سرویس بهداشتی این مسجد دوران کریمخانی کشف شده است.

- ایسنا/فارس روز گذشته گزارشی مبنی بر دپوی فاضلاب شهری در آب انبار مسجد وکیل شیراز در رسانه ها منتشر گشت که با توجه پیگیری های خبرنگار ایسنا مشخص شد این فضا به تازگی درپی مرمت سرویس بهداشتی این مسجد دوران کریمخانی کشف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، چند روز گذشته گزارشی مبنی بر دپوی فاضلاب شهری در آب انبار مسجد وکیل شیراز در رسانه ها منتشر شد که باتوجه به اهمیت و تشریح ابعاد این موضوع خبرنگار ایسنا به سراغ ناظر اماکن تاریخی و میراثی اداره کل اوقاف و امورخیریه فارس رفت.

محمدرضا اسفندی با بیان اینکه مسجد وکیل در دوران زندیه سال 1187 ه.

ق ساخته شده و طی گذشت زمان مورد مرمت قرار گرفته است، گفت: حدود 90 سال پیش در ضلع شرقی مسجد سرویس بهداشتی احداث شده که فضایی در زیرآن برای جمع شدن و تخلیه فضولات که در اصطلاح به آن سِپتیک می گوییند، تعبیه شده بود.

ناظر اماکن میراثی و تاریخی اوقاف فارس با بیان اینکه از حدود 6 ماه گذشته احیای سرویس بهداشتی مسجد وکیل با تعامل و همکاری شهرداری شیراز در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: در رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دپوی فاضلاب در فضای کشف شده زیر مسجد وکیل چیست؟

ماجرای دپوی فاضلاب در فضای کشف شده زیر مسجد وکیل چیست؟