مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-15حوادث

محموله 9 میلیارد تومانی کیبوردهای پیانو قاچاق کشف شد


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: محموله کیبوردهای دیجیتال پیانو به ارزش 90 میلیارد ریال که به صورت قاچاق تهیه شده و در حال انتقال به تهران بود در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم کشف و توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حمید علینقیان پور،  فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید رییسیان فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده حامل کانتینر 40 فوت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد پلمب نصب شده بر روی کانتینر خودرو جعلی است، افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی اقدام به فک پلمب کانتینر کرده و در بازرسی از آن 302 دستگاه کیبورد دیجیتال پیانوی خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

علینقیان پور ارزش تقریبی محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 90 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این محموله در حال انتقال به استان تهران بود که با هوشیاری ماموران متوقف و در نهایت راننده آن دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضایی تحویل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 9 میلیارد تومانی کیبوردهای پیانو قاچاق کشف شد

محموله 9 میلیارد تومانی کیبوردهای پیانو قاچاق کشف شد