مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-09سياسي

شهدا با فداکاری عزت ایرانی را ماندگار کردند


استاندار همدان با بیان اینکه شهدا از تمام هستی خود گذشتند تا ارزش های اسلامی و عزت ایرانی در کشور ماندگار شود گفت: به خاطر این روحیه ایثارگری خداوند متعال توجه ویژه ای به ایران عزیز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در آیین تجلیل از دست اندرکاران اجلاسیه دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان، از خیر و برکت این برنامه برای جامعه سخن به میان آورد و افزود: در ادامه کنگره باید یادواره های شهدای اقشار مختلف را در استان برگزار کنیم.

وی شهدا از تمام هستی خود گذشتند تا ارزش های اسلامی و عزت ایرانی در این کشور ماندگار شود گفت: خون شهدا موجب بقا و دوام کشور شده و به خاطر این روحیه ایثارگری خداوند متعال توجه ویژه ای به ایران عزیز دارد.

استاندار همدان ولایتمداری را یکی از شاخصه های شهدا عنوان کرد و افزود: امامین انقلاب به مانند ناخدای کشتی در اقیانوس ژرف کشور را به درستی هدایت و زمینه پیشرفت آن را مهیا کردند.

وی با بیان اینکه دومین کنگره شهدا در استان با همت مجریان و دستگاه ها به شایستگی برگزار شد و رضایت خاطر مقام معظم رهبری را فراهم کرد گفت: این برنامه در سایه وحدت، انسجام و همدلی همه دستگاه ها به بهترین نحو اجرا شد و اگر اشکالاتی هم هست باید در برنامه های بعدی جبران شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا با فداکاری عزت ایرانی را ماندگار کردند

شهدا با فداکاری عزت ایرانی را ماندگار کردند