مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-21سياسي

قریب به 14 هزار رقبه فاقد سند در استان کرمان وجود دارد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: قریب به 14 هزار رقبه فاقد سند در استان کرمان وجود دارد که ضرورت دارد به قید فوریت تعیین تکلیف و حدنگاری شود و این امر در گرو تدوین برنامه عملیاتی مشترک و رصد و پایش مستمر این نقشه راه است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: قریب به 14 هزار رقبه فاقد سند در استان کرمان وجود دارد که ضرورت دارد به قید فوریت تعیین تکلیف و حدنگاری شود و این امر در گرو تدوین برنامه عملیاتی مشترک و رصد و پایش مستمر این نقشه راه است.

سیدمهدی هاشمی امروز 30 آبان ماه در همایش استانی بررسی وضعیت تثبیت مالکیت موقوفات استان کرمان ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: تثبیت مالکیت به بقای عین موقوفه منجر می شود که این امر، مهم ترین نیت واقفین است.

وی افزود: با عنایت به نقش ویژه صدور اسناد حدنگار در حفظ و حراست از موقوفات، صدور اسناد مالکیت اراضی و املاک وقفی یکی از اولویت های اصلی این اداره کل است.

هاشمی با بیان اینکه وقف مورد تاکید ویژه دین مبین اسلام است، اظهار کرد: قانون ثبت به تثبیت موقوفات نگاه ویژه ای دارد و اقدامات قابل توجهی در زمینه حدنگاری موقوفات استان کرمان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: قریب به 14 هزار رقبه فاقد سند در استان کرمان وجود دارد که ضرورت دارد به قید فوریت تعیین تکلیف و حدنگاری شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قریب به 14 هزار رقبه فاقد سند در استان کرمان وجود دارد

قریب به 14 هزار رقبه فاقد سند در استان کرمان وجود دارد