مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-19اجتماعي

آمادگی راهداری کهگیلویه و بویراحمد برای امدادرسانی به رانندگان در زمستان


سرپرست اداره کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهداری با 200 دستگاه ماشین آلات و 350 نیروی راهدار برای زمستان آماده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حمیدرضا پیمان جو در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی راهداری برای زمستان 1402 گفت: در همین راستا از محور برف گیر یاسوج_ اقلید و راهدارخانه کاکان برای آمادگی در زمستان پیش رو بازدید شد تا موانع و مشکلات رفع شود.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: راه ایمن و القاء آرامش به رانندگان وظیفه راهداری است و برای این مهم همه تلاش خود را انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: از ابتدای پلیس راه یاسوج به سمت شیراز تا انتهای مسیر یعنی پل تنگ سرخ 27 کیلومتر است که راهدارخانه مله شوره با 7 نفر راهدار و امکانات و تجهیزات آماده خدمات رسانی به مردم در زمستان خواهد بود.

وی بیان کرد: راهداری با تعداد 200 دستگاه ماشین آلات، 350 راهدار پشتیبانی و عملیاتی در 28 راهدارخانه ثابت و سیار آماده امدادرسانی به رانندگان در فصل زمستان است.

این مسوول با اشاره به اینکه بیش از 8.

8 میلیارد تومان جهت احداث و بازسازی راهدارخانه های سطح استان اختصاص یافته، خاطرنشان کرد: بیش از 15 هزار تن شن و نمک برای زمستان پیش رو ذخیره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی راهداری کهگیلویه و بویراحمد برای امدادرسانی به رانندگان در زمستان

آمادگی راهداری کهگیلویه و بویراحمد برای امدادرسانی به رانندگان در زمستان