مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-05سياسي

ایجاد شعبه پژوهشگاه زیست فناوری در دانشگاه های عراق


با امضای تفاهم نامه هایی میان پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری با دانشگاه های عراق پیگیری مراحل قانونی برای افتتاح شعبه پژوهشگاه زیست فناوری در دانشگاه های عراق در دستور کار طرفین قرار گرفت.

- با امضای تفاهم نامه هایی میان پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری با دانشگاه های عراق پیگیری مراحل قانونی برای افتتاح شعبه پژوهشگاه زیست فناوری در دانشگاه های عراق در دستور کار طرفین قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری از دانشگاه های بصره، واسط، بابل و الزهرای کربلا عراق، بازدید و با رؤسا و مقامات این دانشگاه ها، نشست های تخصصی در خصوص نحوه گسترش همکاری های علمی مشترک برگزار کردند.

در این بازدید 4 یادداشت تفاهم و تفاهم نامه با دانشگاه های مذکور به منظور عملیاتی کردن برخی از موارد به امضای طرفین رسید.

موارد مورد نظر طرفین برای شروع همکاری های مشترک به شرح زیر است: * شروع طرح های تحقیقاتی مشترک قابل اجرا توسط دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی * اشتراک گذاری تلاش ها برای شروع دوره های اعتبار-مشترک تایید شده در بیوتکنولوژی * برگزاری کارگاه های حرفه ای در پژوهشگاه و دانشگاه های عراق برای به روز رسانی دانش و تخصص اعضاء هیات علمی * پیگیری مراحل قانونی برای افتتاح شعبه پژوهشگاه زیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شعبه پژوهشگاه زیست فناوری در دانشگاه های عراق

ایجاد شعبه پژوهشگاه زیست فناوری در دانشگاه های عراق