مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-03اقتصادي

وزیر راه: هفته ای یک بار از فرودگاه سقز پرواز انجام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهراد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح فرودگاه سقز با تبریک به مردم اظهار داشت: - وزیر راه و شهرسازی گفت: از امروز هفته ای یک بار پرواز از تهران به سمت سقز و بالعکس در این این فرودگاه انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهراد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح فرودگاه سقز با تبریک به مردم اظهار داشت: سقز امروز صاحب فرودگاهی شده که در کشور بی نظیر است.

وی با بیان اینکه مردم بسیار خوشحال و امیدوار به تداوم پرواز های مداوم روزانه هستند، گفت: متأسفانه در گذشته در روز های پایانی دولت، این فرودگاه افتتاح شد در حالی که آماده نبود و مردم نیز از این اتفاق ناراحت شدند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این دولت بلافاصله از شرکت فرودگاه ها خواستیم که زیرساخت های لازم برای راه اندازی فرودگاه در حوزه تجهیزات کمک ناوبری، ایمنی پروازها، اتمام ترمینال، برج مراقبت و سایز نیازمندی ها را فراهم کنند که خوشبختانه با روحیه جهادی و همت مضاعف، امروز شاهد بهره برداری واقعی و رسمی از این فرودگاه هستیم.

وی بیان کرد: سقز به دلیل موقعیت جغرافیایی و وضعیت توپوگرامی، دارای موقعیت خاص بوده که باید پرواز ها به صورت خاص انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: هفته ای یک بار از فرودگاه سقز پرواز انجام می شود

وزیر راه: هفته ای یک بار از فرودگاه سقز پرواز انجام می شود