مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:402023-10-28ورزشي

اجرای ویژه برنامه های محله شاد من در 2020 محله کشور


دبیر ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور گفت: میزهای خدمت و رزمایش جهادی در 2 هزار و 20 محله کم برخوردار کشور و با نظر دولت انقلابی برای ارائه خدمات در سطح محلات برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، ویژه برنامه های محله شاد من در هفته تربیت بدنی با همکاری ستاد توانمند سازی اجتماع محور محلات شهرستان، بخشداری ها و شهرداری ها به اجرای برنامه های متنوع ورزشی، فرهنگی و هنری، میز خدمت، پایش سلامت، آموزش صنایع دستی، صورت آرایی کودکان، اجرای حرکات نمایشی رزمی و مشاوره های تخصصی در محله ترک آباد بومهن، منطقه ازون تپه و سعیدآباد جاجرود پرداختند.

پارسا گوهری دبیر ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور در حاشیه مراسم جشن سعیدآباد جاجرود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مراسم میزهای خدمت و رزمایش جهادی در 2 هزار رو 20 محله کم برخوردار کشور با نظر دولت انقلابی خدمات را در سطح محلات توسط این ستاد و با حضور مسوولان شهری و شهرستانی برگزار شود.

وی گفت: میزهای خدمت و غرفه های مختلف خدماتی دائر شده و بیمه سلامت بصورت رایگان صادر میشود، ادارات مختلف خدمات رسان در همین در غالب هفت بسته خدمتی در همین محل ارائه می شود.

دبیر ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور افزود: نمونه این برنامه که امروز در این محله برگزار میشود، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه های محله شاد من در 2020 محله کشور

اجرای ویژه برنامه های محله شاد من در 2020 محله کشور