مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 21:152023-11-06حوادث

کلاهبرداری 400 میلیاردی با وعده تحویل خودروهای خارجی در بهشهر


فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار متواری که بالغ بر400 میلیارد ریال با وعده دروغین تحویل خودروهای خارجی از 6 شهروند کلاهبرداری کرده بود در شهرستان بهشهر خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار متواری که بالغ بر400 میلیارد ریال با وعده دروغین تحویل خودروهای خارجی از 6 شهروند کلاهبرداری کرده بود در شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در پی وصول پرونده ای از مرجع قضایی مبنی بر شناسایی و جلب یک کلاهبردار متواری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 فرماندهی انتظامی بهشهر پس از انجام کارهای اطلاعاتی وسیع و یک سری اقدامات هوشمندانه، مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: متهم با وعده های دروغین تحویل خودروهای خارجی به مالباختگان از 6 شهروند بالغ بر400 میلیارد ریال کلاهبرداری کرد.

سردار مفخمی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: در سرمایه گذاری های خود تحقیق و هوشمند عمل کنند تا گرفتار شیادان و کلاهبرداران نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 400 میلیاردی با وعده تحویل خودروهای خارجی در بهشهر

کلاهبرداری 400 میلیاردی با وعده تحویل خودروهای خارجی در بهشهر