مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 22:252023-11-11بين الملل

مقتدی الصدر: ارتش های عربی و اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده باشند


رهبر جریان صدر عراق برای مقابله با رژیم صهیونیستی تأکید کرد که باید سفارتهای این رژیم را در کشورهای اسلامی بست و تحریم اقتصادی فراگیری علیه آن اعمال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید مقتدی الصدر رهبر جریان صدر عراق از ارتشهای کشورهای عربی و اسلامی خواست که برای مقابله با رژیم صهیونیستی، در حالت آماده باش قرار داشته باشند.

الصدر برای مقابله با صهیونیستها، 10 پیشنهاد مطرح کرد که شامل موارد زیر است: تحریم اقتصادی فراگیر، توقف صادرات مستقیم و غیر مستقیم نفت، بستن سفارت و جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تهدید کشورهای حامی تل آویو به ویژه آمریکا .

وی با تأکید بر اینکه باید کمکهای پزشکی و حیاتی به غزه برسد، گفت: باید آمریکا را به بستن پایگاههای نظامی آن در کشورهای اسلامی و عربی تهدید کرد.

رهبر جریان صدر با اشاره به اینکه باید صداهای رسمی و غیر رسمی حامی رژیم صهیونیستی در کشورهای اسلامی ساکت شوند، تأکید کرد: کشورهای اسلامی باید به صورت همزمان در حمایت از غزه تظاهرات کنند.

وی ضمن درخواست برای حمایت از مقاومت فلسطین در خصوص مذاکرات تبادل اسرا، در پایان گفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم، جنایتکار جنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتدی الصدر: ارتش های عربی و اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده باشند

مقتدی الصدر: ارتش های عربی و اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده باشند