مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-14فرهنگي

ماجرای «فراموشخانه» پیوند عمیقی با واقعیت زندگی دارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»، مراسم رونمایی و اکران فیلم مستند داستانی «فراموشخانه» به کارگردانی سهند سرحدی و فرهاد قدسی و تهیه کنندگی علی مصفا با حضور سازندگان و علاقه مندان سینمای مستند شب .

- پرستو قربانی بازیگر فراموشخانه بیان کرد که تاخیر در اکران این فیلم برای او مشمول مرور زمان نشده است، چون ماجرا و داستان فیلم پیوند عمیقی با واقعیت زندگی دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه ، مراسم رونمایی و اکران فیلم مستند داستانی فراموشخانه به کارگردانی سهند سرحدی و فرهاد قدسی و تهیه کنندگی علی مصفا با حضور سازندگان و علاقه مندان سینمای مستند شب گذشته دوشنبه 22 آبان در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سهند سرحدی یکی از کارگردان های فیلم با تشکر از همه کسانی که در ساخت این فیلم همکاری داشتند و همچنین تشکر از گروه سینمایی هنر و تجربه که فرصت نمایش این فیلم را فراهم کرد، گفت: کل داستان این فیلم درباره یک پیانو در دانشکده هنر های زیبا دانشگاه تهران است و تلاش داشتیم که این پیانو را به عنوان یک شی با ارزش و تاریخی بررسی کنیم و وجه دیگر آن را نشان دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای «فراموشخانه» پیوند عمیقی با واقعیت زندگی دارد

ماجرای «فراموشخانه» پیوند عمیقی با واقعیت زندگی دارد